poniedziałek, 18 marca 2013

Sampler zimowy na przedwiośniu :)

Podobno w tym tygodniu ma być początek kalendarzowej wiosny... bardzo śmieszne... Dzisiaj u mnie co prawda ciut powyżej zera, ale leży śnieg a niebo szare i ponure :( Zatem pozostając w klimatach zimowo-bożenarodzeniowych - tadam!!! przedstawiam Państwu mój zimowy samplerek:

 

Aida 18ct kolor khaki, mulina DMC ecru (dwie nitki), 22x22cm.

Ups... troszkę przesadziłam z kadrowaniem i przycinaniem zdjęcia, kilka milimetrów z prawej urwałam :P

Haft był prawie-prawie ukończony przed świętami, ale w wirze innych prac nie wyrobiłam się... Zamierzałam skończyć zaraz po Bożym Narodzeniu, tak do Trzech Króli... ale nitka się skończyła niespodziewanie (byłam przekonana, że mam jeszcze jedną w zapasie), w stacjonarnej pasmanterii nie było, zamówiona w internetowej przywędrowała dopiero w połowie stycznia, jak zaczynałam rozbierać choinkę... Odłożyłam więc haft do szuflady, bo straciłam do niego zapał. I wtedy odkryłam ten blog! i SAL "Pod choinkę"!!!



Co z tego będzie to jeszcze nie wiem, prosi się o uszycie poduszki, ale pierwotnie planowałam jednak obrazek w ramce. Na razie pójdzie do szuflady, a ostatecznego kształtu nabierze jak zacznę się przymierzać do strojenia domu na kolejne Boże Narodzenie.

A z szuflady uśmiecha się do mnie kolejny "choinkowy" UFOk :))) Wkrótce co-nieco pokażę!




3 komentarze:

  1. Piękny sampler :) , nie znałam tego wzoru. Pewnie będzie bardziej efektownie wyglądał "po zagospodarowaniu", bo teraz na zdjęciach rzeczywiście mocno przyduszony.
    I pokazuj swój następny UFOK :).
    Ja mam też kilka hafcików rozgrzebanych, ale chociaż piękna zima za oknem, to haftowania nie ma z powodów grypopodobnych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sampler w zamyśle miał być taki właśnie "przykurzony", trochę prymityw, trochę vintage... Oprawa prawdobodobnie będzie też w tym prostym, przaśnym stylu ...no, chyba że przed samymi świętami ulegnę wszechogarniającemu szaleństwu typowych dla tego okresu czerwieni, złota i mocnej zieleni :)))

    OdpowiedzUsuń