niedziela, 27 października 2013

skrzacik

To mój pierwszy post tutaj:)

mam nadzieję, że będzie wszystko oki:)

Zabraliśmy naszego nowego kolegę na spacer  i na plac zabaw

 ale słoneczko tak mocno świeciło, 

że trudno było zrobić jakieś przyzwoite zdjęcie


po powrocie do domu postanowiliśmy dokończyć sesję:)









W pewnej chwili chłopaki jakoś dziwnie z kanapy przenieśli się pod kocyk do sypialni :@ 

 hmmm??? ..........




o nie, nie..... nic z tych rzeczy :) 

to są najlepsi kumple przecież :)




po prostu ta sesja niektórych bardzo zmęczyła i postanowili chwilkę się zdrzemnąć :)




A po drzemce skrzacik miał już dosyć zdjęć i schował się pod kanapą:)




Miłej niedzieli Wam życzę:)

7 komentarzy:

  1. Śliczny skrzacik, ale dla mnie całoroczny . Świąteczne lubię czerwone ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sesja! Z humorem i pomysłem :))) Skrzacik cudny i jaki skromny:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzacik jest bardzo fajny i w niebieskim też w jakiś sposób kojarzy się zimowymi świętami, chociaż jednak czerwony w kolorystyce BN dominuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny skrzacik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrzacik jest po prostu rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czy ten skrzacik to tegoroczny pomocnik Mikołaja? Jeśli tak to proszę aby pamiętał też o mnie ;-)))

    pozdrawiam - Beata

    OdpowiedzUsuń